Majken Ullasdatter Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Jeg fik taget nogle virkelig gode billeder af min mors præmie mis Ditte og vil gerne dele dem med jer her inde. Hendes fulde navn er Aikos Afrodite og hun er født 1 november sidste år. Min mor skal på udstilling her på lørdag og søndag hvor hun håber på at få dittes sidste CAC med hjem - derefter skal hun på jagt efter en hankat der matcher Ditte for hun har planer om et kuld ude i fremtiden. Men her kommer billederne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Koneko Besvaret November 20, 2010 Rapporter Share Besvaret November 20, 2010 Det sidste billede er jeg helt vild med.. Selv om de alle er rigtig gode.. :3 Sikke en smukmis.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Majken Ullasdatter Besvaret November 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 20, 2010 Taak - den skønne mis blev champ her i dag Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts