Hop til indhold

Foder.


Kobolt

Recommended Posts

Min skatte kat Sif, er en dyr dame.
Jeg bruger ca. 500 kr. pr. måned til katte mad og kattegrus.
Men jeg vil hellere lave af havregrød 5 dage om ugen, end spare og købe discount mad og grus, der er jo kvallitet til  forskel og så bruger jeg bare det doppelte af grus og discount mad gider jeg jo heller ikke i det lange løb.
Sif er begyndt på ikke, at ville spise tørfoder, hverken det dyre fra Hills eller det billige fra Zooplus, men hun spiser 2 poser vådfoder om dagen og så sætter jeg en skål med tørkost ved siden af, men hun nipper kun til det.
Dyrlægen sagde ved sidste tjek for 3 mdr. siden, at hun var sund og rask, af en katte dame på 16 år at være. Der blev både lyttet på hjerte og lunger, tjekket tænder og nyrer/urin og det hele så faktisk fint ud. Hun fik dog lidt antibiotika mod blærebetændelse..... og han sagde ikke noget alvorligt til hendes nyeste mad vaner.
Så jeg håber bare på at det er fordi hun er blevet meget kræsen på sine gamle dage...hun elsker stadig sine weekend rejer.
Nu står jeg så bare med en 2 kg. pose med Royal Canine senior tørfoder, som ikke er blevet åbnet endnu og det er den hun ikke gider mere, så den er gratis hvis der er nogen der kan bruge den. Jeg sender med post og du skal bare betale portoen til mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...