Hop til indhold

Katte, der gør en forskel for deres ejere, søges til reklamekampagne


julie_verypatchwork

Recommended Posts

Kalder alle kattevenner! 

Har din kat gjort en livændrende forskel på dit liv?
I forbindelse med dette års ’Dyrenes Dag’ er Whiskas og Pedigree på jagt efter gode historier om vores firebenede venner – historier om hvorfor netop din kat betyder alt for dig, eller hvordan jeres forhold har gjort/gør en livsændrende forskel i dit liv. De bedste historier laver vi til rørende portrætter på Whiskas' og Pedigree's Facebook-side til glæde og inspiration for dyreglade danskere.

Send os din historie - enten på skrift med billeder (maks. 1 A4-side) eller som videoklip til [email protected]
Hvis det er din historie, vi udvælger, vil du som tak modtage et honorar på 5.000 kr. samt Whiskas® eller Pedigree® produkter. Deadline er hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Bedste hilsner

Julie Willemoes
Produktionsleder, Very Patchwork

kat-udenfor.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...

Min skat Sif, har været ved min side i 16 år og hun er min solstråle i mørket.

Jeg lider af et par psykiske diagnoser og hun gør min hverdag så meget mere tålelig.

Hun er der hele tiden og når jeg har det dårligt, er hun altid ved min side og hjælper mig med, at holde humøret på et tåleligt niveau.

Selv når jeg har en nede periode, hvor jeg ligger i sengen det meste af tiden, kommer hun og lægger sig ved min side.

Selv når jeg sidder ved computeren, er hun på sin plads, ved siden af :)

Jeg ved snart ikke, hvad jeg skulle gøre uden hende :)

Per Stagis.

20180702_145846.jpg

20170803_160049.jpg

20160619 (1).jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...