Hop til indhold

Jeg savner lidt inspiration til min katte blog


Sara Heise

Recommended Posts

Halløj - jeg melder mig straks med et kritisk øje :)

 

Aller første indtryk/information er desværre "forvirring , hvad sker der her ?" fordi man kommer ind på en side med en oversigt over postings.

Det kan godt give mening senere i forløbet med siden at man kommer ind på denne slags "sidste nyt/sidst postet" side , så man kan se hvad der sker, hvad du har arbejdet med , men lige nu når du bare fylder på med informationer virker det forvirrende at se denne oversigt - måske bør du overveje at have denne side stående via et link øverst "opdateringer " indtil det grove er på plads , og finde noget andet som indgangside til pietzel , evt http://www.pietzel.dk/pietzel/ som på mig virker som en "velkommen -her er jeg" side, evt med lidt mere info på ...eller en af de mange andre sider, man kan jo se du ikke mangler informationer og opfindsomhed :)

 

Du skal ha' et plus for ikke at vælge et helt syret /øjne-smeltende farve :) det er flot at vælge en template så siden ikke ligner de 30 trilliarder andre sider derude (altså hvid / lysegrå/ office agtig)- - - Og helt klart et top-tjekket plus for den guldgrube af informationer der er :) et imponerende arbejde der ligger her , katte-hatten af for det

 

Mange hilsner fra sofatigeren

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...