Administrator Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Velkommen til Danmarks ældste katte forum. Vi har valgt at udvide vores portal med et debat forum og har valgt den nyeste form for software til dette formål, for at give jer den bedste oplevelse. Vi håber at du vil støtte op om dette projekt, og give dig tid til at registrere dig her på katte forum og dele ud af din viden om at holde kat og fortælle om oplevelser og hyggelige stunder du har haft med den. Hvis du har lyst til at dele en artikel du har lavet om en bestemt racekat eller andet katte relevant, vil vi være rigtig glade for at modtage den til vores sektion med katte artikler og racebeskrivelser. Vi håber rigtig mange har lyst til at dele billeder eller videoklip i forummet kattegalleri, eller i sit fotoalbum her på portalen. Klik her for at oprette dig med det samme - det er ganske gratis. Med venlig hilsen Team katteforum. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pinny Besvaret Oktober 6, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2016 Hvad skete der lige sidst? Da var alle fora oversvømmet af reklamer for kinesiske gummisko?! Jeg troede, at katteforum var afgået ved døden (by trainers). Mvh Pinny Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Oktober 7, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2016 Vi er udsat for et spam angreb, og hver gang vi lukker hullet, finder de et nyt :-( Det er meget irriterende,men vi forsøger ihærdigt at udelukke dem og deres spam reklamer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pinny Besvaret Oktober 8, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2016 Nåh, derfor... Jeg troede, der var sket en "kinesisk overtagelse" af domænenavnet. Det er set før, og at det var derfor! Godt, at Katteforum stadig lever, og skidt med de der trainers reklamer/spam. (Som det måske kan ses, har jeg fået ny 'putter- og skal derfor have nye password hele tiden. "Edge-browseren" gider kun huske mine brugernavne- skod!) Mvh Pinny Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts