Hop til indhold

Velkommen til katte forum


Administrator

Recommended Posts

Velkommen til Danmarks ældste katte forum.

 

Vi har valgt at udvide vores portal med et debat forum og har valgt den nyeste form for software til dette formål, for at give jer den bedste oplevelse.

 

Vi håber at du vil støtte op om dette projekt, og give dig tid til at registrere dig her på katte forum og dele ud af din viden om at holde kat og fortælle om oplevelser og hyggelige stunder du har haft med den.

 

Hvis du har lyst til at dele en artikel du har lavet om en bestemt racekat eller andet katte relevant, vil vi være rigtig glade for at modtage den til vores sektion med katte artikler og racebeskrivelser.

 

Vi håber rigtig mange har lyst til at dele billeder eller videoklip i forummet kattegalleri, eller i sit fotoalbum her på portalen.

 

Klik her for at oprette dig med det samme - det er ganske gratis.

 

Med venlig hilsen

Team katteforum.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 6 years later...

Nåh, derfor...

Jeg troede, der var sket en "kinesisk overtagelse" af domænenavnet. Det er set før, og at det var derfor! Godt, at Katteforum stadig lever, og skidt med de der trainers reklamer/spam.

 

(Som det måske kan ses, har jeg fået ny 'putter- og skal derfor have nye password hele tiden. "Edge-browseren" gider kun huske mine brugernavne- skod!)

 

Mvh

Pinny

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...