Hop til indhold

Erfaring med Litter-Kwitter?


edward

Recommended Posts

Hej kloge hoveder på Katteforum.dk!

Jeg har en hunkat (alm. huskat, indekat) på 2½ år, som altid har været meget dygtig til at bruge kattebakken, og aldrig har lavet ulykker andre steder.

Nu har jeg så opdaget Litter Kwitter 'Cat Toilet Training System', og ville rigtig gerne lære hende det, både for hendes, men så sandelig også for min egen skyld. I første stadie (det røde) går det rigtig godt, hun hopper op på toilettet, sidder helt rigtigt, gør hvad hun skal, og gør det kun der. Problemet er bare, at når jeg går videre til det orange stadie, vil hun ikke længere skide på den, og gør det så andre steder i lejligheden. Går jeg tilbage til rødt stadie, bruger hun den som hun skal igen.

 

Har i nogle råd? Hvordan lærer jeg hende, at skide på lokummet? Hvorfor er hun modvillig overfor orange stadie? Hjææælp. :(

Redigeret af edward
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har INGEN erfaring med dette produkt, kendte det først da jeg læste din besked.

 

Men jeg har da tænkt lidt på det.

 

Kunne det være hun ikke kan lide at høre lyden af en pølle der rammer vandet? - dette kune løses ved at ligge et stykke toilet parpir derned.

 

Det viser sig jo at det er når der kommer hul igennem til toilettet, at der bliver problemer.

 

Hvordan sidder hun når hun laver pøller i rød stadie? ville hun kunne sidde ligesådan i orange stadie?

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst tinkavera
Hej kloge hoveder på Katteforum.dk!

Jeg har en hunkat (alm. huskat, indekat) på 2½ år, som altid har været meget dygtig til at bruge kattebakken, og aldrig har lavet ulykker andre steder.

Nu har jeg så opdaget Litter Kwitter 'Cat Toilet Training System', og ville rigtig gerne lære hende det, både for hendes, men så sandelig også for min egen skyld.

 

 

Hvordan kan det være for kattens skyld, at fratage den naturlig adfærd - såsom at grave, skrabe og dække efterladenskaber til? :S

 

Hvis det er kattens velbefindende du tænker på, så kvit det kwitterskrammel, og giv hende bakken tilbage. For hendes skyld .... og for din egen skyld - inden du for alvor får gjort din kat urenlig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tinkavera: Jeg oprettede ikke emnet for at diskutere hvorvidt litterkwitter er sagen eller ej, men for at få noget hjælp. Hold dig venligst til emnet, eller opret din egen tråd. :)

 

Holsen: Hun sidder som hun skal, på brættet, og det kan hun også sagtens på orange stadie. Må prøve det med toiletpapiret. Tusinde tak!

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...