Hop til indhold

Årets dyreven - så skal der stemmes


Henriette

Recommended Posts

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg har givet Brita min stemme og jeg håber at i også vil være med til at stemme på hende så hun meget velfortjent kan vinde prisen som årets dyreven 2010.

 

Vil du hjælpe Brita til at vinde, så send linket rundt til alle dine venner og post det også på facebook kryds.gifkryds.gifkryds.gif

 

http://www.aaretsdyreven.dk/Afstemning-201/&person_id=8#

 

Stem på Brita Rodam

Biblitokar Brita Rodam bruger dagligt alle ledige timer på kattes velfærd. Hun står i spidsen for en gruppe, som hjælper nødstedte og efterladte katte videre i livet. Mange mennesker kommer til Brita, når de finder en nødstedt kat eller har brug for et råd.

 

Hos den lokale dyrlæge har Brita en fast hittekonto, så når en kat kommer i nød og hun ikke kan finde ejeren bliver hittekattene gjort parate til et nyt hjem, som altid udvælges med stor grundighed. Kattene bliver bl.a. neutraliserede og registrerede.

 

Brita laver armbånd og "nullerputsenge", som hun sælger til fordel for sit arbejde for kattene.

 

Brita Rodam er nomineret til titlen som Årets Dyreven for sit kæmpe frivillige arbejde for nødstedte og efterladte katte. Hun arbejder utrætteligt for katte, som andre har svigtet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...