Hop til indhold

morkat og kilinger


AnitaK

Recommended Posts

Jeg er den stolte mor til denne smukke hunkat som er ca år.. Hun blev for nogle uger tilbage sterliseret (for at undgå uventede killinger) Den ene killing er kommet til en ny familie (miss you ) Så nu har jeg i øjeblikket to killinger tilbage som er 20 uger.. Den ene killing skal jeg også have sendt afsted.. Men problemet ligger i.. at Angel virkelig går psykisk amok på de små, hvæsser krædser, bider og slår poten ud efter dem.. selvom de er flere meter fra hende løber hun der hen knurrende og slår efter dem :( Jeg snakkede med dyrelægen, og spurgte om det var fordi hun ville have dem videre, og ikke gad dem.. men det mente han abselout ikke er problemet .. Så, hvad kan det være, og hvad nu hvis hun gør det med hankatten jeg vil beholde.. Vil ikke af med ham, da han virkelig er mors øjestenVi er soulmates virkelig.. netop nu jeg skriver dette springer han igen op i mit skød og spinner .. Mors lille bandit ..

 

Det andet problem er lillemis.. Jeg bor nede på jorden på 55 m2 med lille have til.. Hun kan komme ud og ind som det passer hende.. Men hun acceptere ikke andre katte, vil egenligt bare være sig selv,n og have mig for sig selv.. Hun render ind og ud konstant.. eller rettere, nærmer splitter døren af for at komme ud .. På 10 min kan hun komme ind og ud 10 gange, selv om natten.. Det stresser mig enormt meget.. Men samtidig elsker jeg hende.. Hun følger mig når jeg er ude at gå, kommer når jeg kalder.. Folk glor tit når jeg kommer gående med hund i snor og en kat lige i hælene Men hvad skal jeg gøre med de to problemer.. Hun stresser mig, og samtidig elsker jeg hende så højt

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...