Hop til indhold

Killing fundet i indkøbsvogn


Henriette

Recommended Posts

Lille hunkilling på ca. tre uger er fundet i en indkøbsvogn ved Bilka Viborg. Hvilke mennesker kan dog få sig selv til at "smide" en killing der.

 

Efter at have fundet killingen ringede chefen straks til mig, og spurgte hvad de skulle gøre. Vi kunne ikke på det tidspunkt finde hverken nr. til hittekilling eller dyrernes beskyttelse, da der ikke er adgang til internettet, udover krak.dk -

Så jeg kørte hjem med killingen, bor to huse fra kredsformanden for DB i Karup, fik snakket med hende. Aftalte at jeg passer killingen til hun er 12 uger, flasker hende op.

 

Min egen hunkat, har været henne og slikke lidt på hende, så hun er godkendt.

 

Lige nu ligger hun trykt og godt ved siden af Jannik (min kæreste). Og hun vil bare ikke flytte sig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan du tro det gør. Hun mangler dog et blivende hjem fra 1/10 ca.

Hun er utrolig kælen, ved at være godt legesyg, ormene er næsten væk, og hun er 100% renlig, faktisk så renlig at hun hjælper gerne mine andre killinger med at dække til i bakken.. Så er der nogen der kender nogen der mangler en killing gives hun til godt og blivende hjem..

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst tinkavera

Der meldes jo optaget på internaterne pt, så det var heldigt, at du kunne træde til hvor andre har svigtet. Man kan blive helt dårlig ved tanken om, hvordan det ellers kunne være gået for den stakkels killing.

 

Held og lykke med at finde et dejligt hjem til hende.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...