Hop til indhold

Morkat og killinger


AnitaK

Recommended Posts

Jeg har jo en morkat som er neutraliseret og er 2 år gammel.. Hun er typen som er alene kat, og ikke gider andre.. Hun render ude og inde konstant og er ikke så meget nussen mere.. Elsker hende stadig af hele mit hjerte.. Derfor jeg døbte hende Angel .. Men efter hun kom her ud.. vil hun rende ude og inde konstant.. Både nat og dag.. Det giver mig stress at min prinsesse gør det.. Hun fik jo 3 killinger, den ene blev hentet i mandags.. Tilbage har jeg to dejlige killinger, en hun og hankat som jeg elsker mere end noget andet i verden, og som er så opmærksom på mig, vil nusse sove og lege og kæle med mig.. Og de har det så smadder godt sammen.. Vil helst ikke af med nogen af dem, men Angel hvæsser og slår efter dem begge og vil have dem væk.. Nogle gange kan hun dog godt ligge og pleje deres pels.. Men hun gider ikke lege med dem, hvilket også er ok.. Men problemet er, jeg ønsker at beholde dem alle.. Jeg elsker de to små pus så højt, og omvendt.. Og ønser ikke at komme af med dem.. De er virkelig som to søskende, så uhyre glade for hinanden.. Hulk..

 

Føler mit hjerte bliver trukket i to forskellige retninger

 

Hvad bør jeg gøre?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...