Hop til indhold

Eget kattehjem


AnitaK

Recommended Posts

Hej alle katteelskere :-) ..

jeg har nogle spørgsmål ang. en drøm jeg har haft siden jeg var helt lille.. Har altid godt kunne tænke mig at hjælpe katte, da jeg er helt uhyrlig glad for katte, og slet ikke kan få nok.. Jeg kunne godt tænke mig i den nærmeste fremtid at oprette et privat kattehjem - til folk som ikke ønsker deres kat længere, hittekatte etc. Jeg har hjulpet 5 katte til en ny chance her i livet, og det gør mig mere sikker og mere glad for hver gang jeg gør..

 

Men men.. Kan det lade sig gøre? Nogen der kender det fra egen erfaringer der kan fortælle mig hvordan jeg kommer ordenligt i gang.. Meningen er at kæresten og jeg flytter ud på landet, så jeg kan oprette løbegårde, osv. for at hjælpe dem videre til en ny chance. Tage i mod katte, hjælpe med at finde dem gode hjem, ved at vi tjekker hvilken familie der passer til hvilken kat, så de ikke bare bliver "smidt" ud i en ny familie og risikere samme skæbne..

 

Håber nogen der ude kan hjælpe mig, så jeg ved nogenlunde hvad jeg skal gøre, da det er min passion .. Jeg tænker ikke på pengene, da jeg godt ved det ikke giver den store indskud i pengepungen.. Gør det fordi jeg elsker at hjælpe dem, og det er noget jeg er god til ..

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...