Hop til indhold

Feliway, flytning - nogen erfaringer?


Manse15

Recommended Posts

Hej alle sammen,:)

Jeg er ny herinde og forholdsvis også ny katte ejer. Jeg adopterede vores lækre husløve, perserkatten Theodor Amadeus aka Manse, for et års tid siden. Manse er en seniorkat på snart 8 år og har det skønneste sind man kan tænke sig. Vi er SÅ glade for ham:D Adoptionen gik glidningsfrit og han faldt rimelig hurtigt til herhjemme og styrer nu hele huset, som den lille konge han nu er.

Anyway, gruden til jeg skriver er, at vi står midt i en flytning. Der er flyttekasser over alt og han er begyndt at småtisse/ strinte der hvor kasserne står. Han er tydeligvis stresset og utryg ved situationen og jeg vil så frygteligt gerne hjælpe ham.

Jeg har læst lidt om det her Feliway, som skulle virke beroligende på katten. Er der nogen der har erfaring med dette? Virker det overhovedet?

På forhånd tak :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Velkommen til.

 

Har selv ingen erfaring, men ved der er nogle der siger det virker utroligt godt og andre er knap så begejstret. Det er formodentlig nogenlunde som med catnip. Nogle katte bliver helt "væk" i stadset og andre får højst en lille trækning på næsen og går igen.

 

Der er ikke andet for og prøve om det hjælper. Pøj pøj med flytteriet og katten. :)

 

 

Tak:)

jeg købte både spray og diffusor igår og satte op. Der er tydelig forskel, det er helt vildt. Manse er langt mere rolig og jeg har endnu ikke observeret noget strinteri :D

Det bliver dog en lettelse, når først flyttemændene har været her på fredag:)

Tak for svar.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...