Hop til indhold

Katten falder ned- what to do?


Pinny

Recommended Posts

Blå har på ligeså mange dage præsteret at falde ned (4 meter), da han synes, han vil ligge på kommoden ovenfor trappen. Trappen af af træ- med knæk og øverst oppe, står der en kommode vinkelret på trappen. Men han falder åbenbart ned. Nu gør han ikke- jeg har lagt et tykt tæppe og en hylde i spænd ud mod trappens 4 meter ned og beton.. Han virker rask nok- og glad. Vi troede, det var nytåret først- at han lå der, men at han falder ned- er unormalt..

 

Vi fik sidste år aflivet en anden kat, men han krampede- og faldt ned af denne grund, og han var noget ældre. Dyrlægen kunne ikke finde årsagen, selvom katten var afsted flere gange, af den grund.

 

Blå virker ikke forvirret, spæner bare op igen og lægger sig, det virker unormalt- for mig!. Han spiser og drikker normalt- men går nok mindre ud. Er ligeså kælen, som han plejer.

 

Kan det være noget flåtoverført? Hjerneskade?

(Blå har landet på nogen plastkasser- med et ordentligt brag- utter luck!) Fremfor betongulvet. Jeg synes ikke, katte, der falder ned i søvne, vælger det samme sted at ligge.

 

Mvh

pinny

Link til kommentar
Del på andre sites

Takker- er nu mere rolig- selvom kattene ikke falder ud af vinduet i soveværelset- om sommeren. (Der er 4½ meter ned og hårdt)

Ommøblering- jeg har ommøbleret ved at sætte den hylde (på højkant) i spænd mellem kommoden og gelænderet og tæppet. Vi kan ikke så godt ommøblere i det (uhyggeligt) lille soveværelse- af andre grunde.

 

Han er heller ikke faldet ned siden. Men jeg (og manden) bliver bekymret, siden vi fik (en rigtig sød kat) aflivet på samme tid- sidste år. Men han fik kramper.

 

Jeg har oplevet så meget med sygdom og skidt- at jeg bliver voldsomt bekymret- over små ting. For det burde være alarmer, men det vidste de færreste. Og nogen gange er det småting, som i småting.

 

Mvh

Blå- der hader den rare tante dyrlæge- og Pinny- der hader regninger (uforudsete)

Link til kommentar
Del på andre sites

Det har du ret i. Men med ham vi fik aflivet sidste år, efter 3 ture til dr. dyr- og de mener (og har ret i) at katte ikke får epilepsi eller noget der ligner. Men min fik det- og det var svært- og en lettelse, da han ikke kom hjem. De samarbejder godt nok med noge om at undersøge neurologiske sygdomme, men det ville koste rigtig mage flere penge. Det var øv- og ikke øv- på den led, at nu var katten død- så skal de ikke pille mere. Fred være med Romeo.

 

Men ØV- på den led: Er der smitsomt, er det det Blå nu fejler- vi ved det ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...