Hop til indhold

Meget, meget sultne katte (foder)


Pinny

Recommended Posts

:rolleyes:

 

Af forskellige grunde (som mangel på penge fordi, manden lige syntes, at vi kunne få isat nye vinduer fx). Nå men han elsker kattene, det er ikke det.

Så de fik af denne grund billigt supermarkedsfoder, noget af det var de glade for, men da de æder et kilo om dagen, endte vi på det billigste. Det er de godt nok ikke glade for... Propfulde skåle (de kan kan kun æde, hvis der bliver hældt nyt oveni).

 

Et par af dem har så kastet op. Det : Mijav mijav!- jeg åbner vinduet- vil du ud?- og brrrllll- brækker dyret sig- ud over hele bordet. Ja! :confused:(Jeg fik selv kvalme af det-det var som menneskebræk i lugten)- og Mini fes så det lugtede af kloak. Han fes da kun, jeg forventede næsten at alt med åben flamme ville brænde blåt. Eller katten ville eksplodere- man ved aldrig..! :rolleyes: ) (jeg ryger, så det *kunne* være lidt farligt)

 

Nå men så hentede jeg deres vante foder- og så stod der der 8 katte og ÅD- som om de ikke har fået foder i 14 dage. De stod ligesom en flok sultne hunde. (Nummer 9- Bimseblå var den eneste, der vagt savnede det billige foder- men han æder næsten alt- han er vildkat- og han så bare, at jeg tømte skålene- mad er MAD- for ham).

 

Tapre mig- hold op hvor det regnede- godt jeg er vandtæt- mit tøj er ikke. Og mukkebikken ville ikke starte. Så... jeg trak den ned til forhandleren, der så heldigvis kunne. (Det er jul ikke= nul råd til reparationer på mukkebikken..

Nå resten af mådenens kattefoder lander i morgen. De får en god jul.

 

Mvh

Pinny

 

 

 

Det var sjovt at se! Og lidt trist

Link til kommentar
Del på andre sites

Så prøvede jeg forresten "Gimme Five"- det er lidt som "Giv pote"- for hunde. Min kat gav det- to gange i træk! Blot er poten lidt nøjere oppe- katte kan pga deres anatomi- løfte poten højere end end en hund. (det var et trick jeg forsøgte- men kom fra-NU forstår hun det)

 

Og vildkatten elsker omsider (efter et års tid) at blive aet. Jeg ved dog ikke om, jeg kan løfte ham (og stoppe ham i en transportkasse, så han kan blive neuteret.)

 

Jeg klikker ikke- jeg belønner kun sprogligt- men jeg "læser" dyr. Ikke sagt at jeg kan alt med dyr, men noget kan jeg.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...