Hop til indhold

Indhegning af have


TulleH

Recommended Posts

Jeg skal ha indhegnet haven og har foreløbig prøvet med noget grønt trådhegn, men kattene kan komme igennem. Maskestørrelsen er for stor (10x10cm). Har kigget på nettet efter grønt trådhegn med maskestørrelse 5x5 cm, men det er pisse dyrt (over 1000 kr. for en rulle !! ) Nogen der har erfaring eller ideer til noget andet, man kan bruge ? Det skal helst falde i med naturen, så man ikke ser det så meget og så ikke være med skarpe kanter osv, som min datter kan rive sig på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Volierenet er der nogen, der bruger, kan jeg se på nettet, men maskerne er 13x25 mm ! Se linkhttp://www.harald-nyborg.dk/14150/volierenet (hvorfor kan man ikke lave sektionsskift på dette site ?) Men så småt synes jeg ikke, det behøver at være. Og det er også dyrt, om end ikke så dyrt som grønt trådhegn 5x5cm (hvorfor lige præcis DET skal være så dyrt, er mig en gåde. Jeg har købt 10x10cm hegnet til 100 kr. i jem og fix !)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...