lillemor Skrevet April 22, 2013 Rapporter Share Skrevet April 22, 2013 hejsa er der nogen der kan hjælpe med at finde ud af hvilke køn disse killinger er Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
lillemor Besvaret April 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 24, 2013 er der slet ikke nogen der kan hjælpe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret April 25, 2013 Rapporter Share Besvaret April 25, 2013 Et kvalificeret gæt fra min side vil være, at de to øverste billeder er hankatte og de tre nederste hunkatte. Men det er utrolig svært at bedømme ud fra billeder. Generelt siger man at lang afstand mellem de to huller er han og kort afstand er hun. Så kan du bedre selv bedømme, da du direkte kan sammenligne dine killinger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
lillemor Besvaret April 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 25, 2013 okay tak for hjælpen mon der er andre der er mere sikker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kalinka Besvaret April 28, 2013 Rapporter Share Besvaret April 28, 2013 Drenge alle 5. Jeg vil sige, at der er for langt mellem prikkerne, hvis det skulle være pige misser. Se linket her: http://pawpeds.com/pawacademy/beginnerscorner/breedingalitter/kittens_dk.html Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret April 29, 2013 Rapporter Share Besvaret April 29, 2013 Og jeg må så give Kalinka ret. Alle fem er af hankøn. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
lillemor Besvaret April 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2013 tak skal i ha men øv for hvis der havde været en pige imellem skulle vi ha haft den Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts