Hop til indhold

Så skete det! Jeg var i fysisk kontakt


Pinny

Recommended Posts

icon_topic_latest.gif Så kan I sætte X i kalenderen!

Den Bimse-blå kat er nu nået til: Jeg vil gerne aes på ryggen- aee aee. lille_ok.gif

For første gang! bil.gif

 

Ellers har han siden engang i sommers, hvor han rendte ubemærket ind og ud (af de åbne vinduer- åbne til vores katte!), gået fra totalt bims i blikket og røvbange for JER (I ÆDER GARANTERET KATTE!) til- mere ro.

Han er stadig bange/sky, men knap så meget, nu forstår han, at jeg vil lukke ham ud af døren, når han vil ud- fremfor: Katten vil ud, den satser på vinduet, men er for bange, så døren står åben til, vi håber han er ude. (Det har været ret koldt til tider...)

 

Og nu måtte jeg ae ham! Så jeg tror, han nok har været tam som killing, men er faret vild i den onde Verden. (For katte er det en vildt ond Verden- tit).

 

Ae: Ikke længere end at han skød ryggen op nogen gange, men nu vil jeg altså plyndre indekattenes madskåle- okay? Okay. Jeg har éen gang foregrebet en vild kats tilnærmelser, så jeg ved- vent. Tålmodighed! pegefinger.gif

 

Jeg tror ikke på, at han er født vild. Et rigtigt vildt dyr ville aldrig finde sig i ryg-aen. Ikke en hankat.

 

Nå, nu er han vores- så må vi se om, han bliver tam nok til: At miste bollerne eller livet!

 

(Jeg fik aflivet vores ældste kat i december, og selvom jeg ikke savner at have 11 katte, så er der mere plads til Bimse-blå. )

Selvom Blå, Plå og Anton er bange for ham (De har deres eget beat!)- og Klæbe ikke kan fordrage ham: MIIIJAAAW!

Hunkattene er vant til- og snuser bare.

 

Han virker mere rolig- omend stadig sky, men ikke så rædselsslagen. Han reagerer også på, hvad jeg siger. Det har hele tiden været lavt- informerende og rosende, når han gjorde det rette.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...