Hop til indhold

Kattenes nytårsaften


Pinny

Recommended Posts

Ja, vi er hjemme- og vi kan ikke forhindre naboerne i, at de skyde af, så vores vinduer nærmest buler ind, på både den ene og anden side af huset. (Jeg kan ikke fordrage det!). Men vi brænder selv bordbomber af, puster i serpentiner, trækker champagnepropper- al det kattene ikke er så vilde med. Men det må de leve med- den aften om året.

 

Vi skyder også selv af, dog mest på sydsiden, og der ER kattene gået i seng. Det tager de mere roligt. Nogen af dem elsker lyset (farver et al)- og hader BRAG. Og omvendt.

 

Kattene har purdah fra klokken 1400 (cirka) til nytårsdag samme tidspunkt. Min genbo kom og brokkede sig et år, da hun lukkede katten ud kl 00.30. Hun var gal- og jeg var vred. Mine ER inde, og hun skal skutte bestemme om, vi skal være oppe på hjørnet, med de andre. (Jeg vil ikke! Min mand er ædru, og jeg vil ikke stå med fulde folk og fyre af). Kattene klarer sig, de kan stikke af. Men de er IKKE ude, før det er sikkert. Vi futter raketter af (de billige), aldrig raketbatterier og andet farligt.

 

Denne nytårsaften vil det blæse for meget, så jeg har ikke købt fyrværkeri. Safety first!

 

Mvh

Pinny

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...