Hop til indhold

Min indekat halter lige pludseligt


Bimf

Recommended Posts

Jeg har en halvstor dreng på 7,5kg, han er 6,5 år gammel.

Her for en time siden haltede han pludselig på venstre bagben, og jamrer sig når han støtter på poten. Når hans bror kommer for tæt på hans bagparti hvæser han ad ham, det gør han dog jævnligt da han er lettere skrap;), de har ikke slåsset eller leget vildt i dag. Han spiser og drikker som han plejer. Det eneste jeg kan finde er at hans negle er ret flosset og der er ikke langt ind til blodkarrene kan jeg se, han har en kedelig vane at bide negle en hel del. Jeg har trykket let på leddene uden reaktion, men poten/tæerne lader til at gøre ondt. Er bange for gigt, men håber og tror det er kløerne, som gør ondt. Nogen med lign oplevelse?

På mandag kontakter jeg dyrlægen, hvis han ikke er i bedring.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for svarene, lige en update: det går allerede meget bedre i dag, han halter en smule men kan støtte på benet/poten. Han hopper lystigt direkte op og ned fra vindueskarmen, til trods for der står en stol han burde bruge, men nej:). Så håber jeg bare slap med skrækken.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...