Hop til indhold

hvad er godt af giv katte mor


boje

Recommended Posts

jeg to mig af en kat her den 21-09 en sød hun kat som skulle ha hver aflivet hves der ikke var noge der to hen hun er ca 1,5 år hun var så garvid fat vi ud af her i fredag født hun 4 killinger men 2 døde ved ikke hvorfor de døde. men hun er en god mor jeg hvel hved hvad er godt af giv katte mor ringe til dyrlægevaget lørdag spørt hvad der var godt af giv af mad de sage killinger mad er der ande der er godt af giv hen. tro den en er en hun den hvide men den and er jeg ikke sikke på hved køn den er 5B56_509C2C9E.jpg

5AAC_509C2C9E.jpg

9EF3_509C2C9E.jpg

125E_509C2C9E.jpg

9706_509C2C9E.jpg jeg ha tink mig af hun må behold en og jeg ha næster fund et hjem til den ande håbe i kan hjæp mg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

Godt killingefoder går man ikke fejl af. Hills, Iams/Eukanuba eller (det brugte vi) Super Premium Nutra Nuggets (de har en hjemmeside, så man kan få leveret gratis). SuperPremium I den orange pose er også godt, men de små skal alligevel spise selv om tre-fem uger, og der er killingekosten fin. Til de små kan man I starten hælde lidt kattemodermælserstatning på (endelig ikke "Killingemælk"!), det kan fås på apoteket. Missemor kan også få ½ dcl A38/Acido et par gange dagligt. Husk: Missemor kan neutraliseres, når de små er 6-7 uger. Bare så I ikke får flere ups-kuld. Søde tabbymisser- held med dem! :oHOVSA: TRÅDEN er oldgammel... So just forget it!

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...