Hop til indhold

Blodpletter i lejligheden


Rawdee

Recommended Posts

Hej alle.

 

Da jeg kom hjem fra arbejdet i dag, opdagede jeg nogen pletter på mit stuegulv. Jeg var lidt i tvivl om det var noget mild opkast eller blod, da jeg tørrer det op, viser dig sig at være meget rødt og går derfor ud fra at det er blod.

 

Har nu også opdaget de samme pletter i vindueskarmen.

 

Jeg har vedlagt nogen billleder.

 

Har kigget Frøken Nielsen ordentligt efter og der er ikke noget at se på hende.

 

Hun har haft hang til at bide i det plastik planter jeg har stående i vinduet og er lidt nervøs for om hun måske har skåret sig på dette ved at spise det.

 

WP_000100 (1).jpg

 

Her er også lige et par billeder af Frøken Nielsen

 

WP_000060 (1).jpg

 

Hun er meget stille i dag og har ikke spist så meget som hun plejer, hun er 28 uger gammel. Hun er kælen og jeg kan sagtens sidde med hende og nusse hende på maven uden at hun viser tegn på ubehag. Der er ingen steder hvor hun viser tegn på at være øm eller utilpas.

 

Har nogen af Jer set ligende pletter nogensinde og kan der måske være en anden forklaring?

 

Håber på hurtigt svar og at det ikke er noget akut.

 

Vh

 

Tue

WP_000102 (1).jpg

WP_000101 (1).jpg

WP_000093 (1).jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej katte bløder ikke når de er i løbetid. I så fald er der noget galt.

Kun hunde gør dette.

Katte kan så også gå i løb konstant og hele tiden hvis ikke de bliver neutraliserede. Så skynd dig at få det gjort :)

Har du mærket hende igennem alle vegne at hun ikke har en rift et sted? Det er nok ikke på en trædepude for så ville der være "potespor" i blodet

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej katte bløder ikke når de er i løbetid. I så fald er der noget galt.

Kun hunde gør dette.

Katte kan så også gå i løb konstant og hele tiden hvis ikke de bliver neutraliserede. Så skynd dig at få det gjort :)

Har du mærket hende igennem alle vegne at hun ikke har en rift et sted? Det er nok ikke på en trædepude for så ville der være "potespor" i blodet

 

Mente nok at de ikke blødte men blev i tvivl da det så blev skrevet. Hehe

 

Har selv en hunkat men hun blev neutraliseret inden hun kom i løbetid

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er kun en god ting for katten at være neutraliseret.

Det kan gøres allerede inden de er klar til at forlade mor når de er 12 uger. :)

 

Synes det er synd ikke at neutralisere katte hvis man ikke har for øje at få killinger. De har i så fald et behov som ikke bliver dækket og det resulterer så ofte i stress.

 

Da jeg købte min killing spurgte jeg også om det ikke var muligt at få det gjort inden vi modtog hende, men det var sælger ikke interesseret i. I stedet skrev jeg under på, at hun ville blive neutraliseret inden hun fyldte syv måneder. Synes det virkede lidt spøjst men det var sådan hun gjorde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej katte bløder ikke når de er i løbetid. I så fald er der noget galt.

Kun hunde gør dette.

Katte kan så også gå i løb konstant og hele tiden hvis ikke de bliver neutraliserede. Så skynd dig at få det gjort :)

Har du mærket hende igennem alle vegne at hun ikke har en rift et sted? Det er nok ikke på en trædepude for så ville der være "potespor" i blodet

 

Jeg har gennemgået hende meget nøje, har endda haft åbnet hendes mund, for at se om hun har skåret sig i ganen. Der er intet at finde. Jeg har nu snakket med en dyrlæge, som fortæller at katte i sjældne tilfælde godt kan have menstruation. Da hun har det fint igen (allerede dagen efter), så mistænker han at det er tilfældet og sagde at jeg ikke behøvede komme ind med hende, kun hvis det opstår igen. Hun er dog blevet meget mere tryghedsnarkoman siden i mandags, men ikke på den der løbetids agtige måde, hun løfter ikke bagdelen, men vil bare ligge og putte og det er jo hyggeligt.

 

Hun skal neutraliseres senere i denne måned.

 

Bonus info: Hun kan nu give pote på kommando og er ved at lære aport! :)

Redigeret af Rawdee
Manglede citat
Link til kommentar
Del på andre sites

Det er kun en god ting for katten at være neutraliseret.

Det kan gøres allerede inden de er klar til at forlade mor når de er 12 uger. :)

 

Da jeg købte hende på inges kattehjem i august, fortalte de at hun først kunne blive neutraliseret fra midt oktober.

Redigeret af Rawdee
manglede citat
Link til kommentar
Del på andre sites

Da jeg købte hende på inges kattehjem i august, fortalte de at hun først kunne blive neutraliseret fra midt oktober.

 

Kan ikke forstå at de har givet dig den besked, for katte helt ned til 12 ugers alderen kan neutraliseres så virker mystisk.

 

Mange opdrættere af racekatte sælger ofte deres katte til to forskellige priser; en pris for kælekat og en pris for avlskat. Når man så køber en kælekat er den neutraliseret når man modtager den som 12 uger gammel

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...