Hop til indhold

Adoption af 4-årig 1/2 hellig birm -1/2 perser


fifi

Recommended Posts

Hej!

 

Jeg har fået mulighed for at adoptere en 4 årig kastreret hankat. Han er 1/2 hellig birma og 1/2 perser :)

 

Jeg elsker katte og har set udsendelser om begge racer hver især på Animal Planet og er meget betaget af netop disse racer:)

 

Er der nogen der kender til denne blanding og dens temperament?

 

Hvor tæt knytter en 4 årig kat sig til sine nye familie i forhold til en lille killing? Kan man opnå det samme tætte forhold?

 

Jeg har i forvejen to stille og rolige hunkatte (huskatte), der er meget glade for hinanden.

 

Kan jeg risikere at der bliver problemer med kattene ved, at tilføje en 4 årig hankat til familien?

 

Den 4 årige kat er klar til afhentning, så jeg ville blive meget glad for hurtige svar:).

Redigeret af fifi
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg havde en aftale om at hente katten i dag. Da jeg ringede var han blevet lovet væk til nogle andre. Der havde åbenbart været mange der havde vist interesse for katten, og han var blevet lovet væk til et par uden børn og katte.

 

Jeg blev meget skuffet. Havde glædet mig hele weekenden.

 

Men der er total harmoni mellem de to katte, jeg i forvejen har, så jeg vil ikke være på udkig efter flere katte foreløbig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...