Hop til indhold

Min blinde kat er løbet væk hjemmefra


Ulrich91

Recommended Posts

Min kat på 18 år er for et par måneder siden blevet blind.. Vi har efter megen overvejelse valgt at lade ham leve, da både vi, og vores dyrelæge synes at hans livskvalitet virker høj taget i betragtning at han er blevet blind.

 

Til aften har min far ved et uheld lukket ham ud, og han er desværre stukket af :( Vi har været ude og lede efter ham, men da det er bulderragende mørkt har det desværre værret uden held. Vi håber selvfølgelig på at han selv kan finde hjem igen, men ville høre ad om der er nogen af jer der tror andet?? Hvis vi ikke ser ham hjemme imorgen tidlig fortsætter vi eftersøgningen, men ville bare høre om i synes det er helt hul i hovedet at gå og lede efter ham, eller om det er begrundet bekymring, og om jeg bør blive ved og ved til jeg finder ham ?? Håber virkeligt han kommer hjem igen :((

 

En fortvivlet Ulrich

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har desværre ikke fundet ham endnu :(. Vi leder stadig. Har delt sedler ud til alle naboer, og sat op på lygtepæle, stilet hans kattebakke ud så der lugter af ham, stilt noget tun ud til ham (velviddende at der sikkert kommer mange andre katte men det kan være det kan tiltrække ham) og været rundt et par gange om dagen og kigge :(. Desværre intet tegn af ham

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...