Hop til indhold

Et miaw fra slottet


Ninkamus

Recommended Posts

Nu har jeg lavet den første tråd om noget Kattefoder - nu må jeg heller lige fortælle lidt om hvilken størrelse jeg er.

 

Jeg er en en pige/tøs/kvinde fra det midtjyske - 26 vintre gammel på nuværende tidspunkt.

Jeg har sammen med min kæreste et lille slot uden for byen, vi har boet her i 2 år til december og jeg elsker landlivet!

Til hverdag drager jeg til stor byen hvor jeg arbejder som Multimediedesigner i en størrer Webshop.

 

Jeg har altid haft en forkærlig for dyr - og ligesom mine 3 søskende er mit liv omgivet af dyr.

 

Som teenager gik timerne i stalden hos hestene - jeg elskede en god tur i skoven på den islænder jeg lånte.

Som jeg blev ældre var det kaninerne der tog over, først som kælekaniner, og nu som sportsdyr - 13 stk i stalden, fast et par kuld om året - gerne stævner flere gange i måneden - Kaninerne er min lille passion, og disse kan man læse meget mere om på http://ninkamus.dk/

 

Yderligere er der hundebassen - en dejlig schæfer på næsten 1½ år!

Han trænes i DcH regi - og vi håber at blive klar til konkurrencer til foråret år. Smukke Darko kan man læse mere om her: http://darko.ninkamus.dk/

 

 

Til et lille slot på landet høre jo kat - og hele grunden til at jeg har oprettet min profil herinde.

Sidste sommer fik jeg en staldkat fra naboen der havde fået et par dumpet ind af døren, jeg fik den ene som bliver kaldet Baltasar - kæresten var ikke helt med på Katte ideen, men jeg havde brug for nogen der kunne holde musene af kaninernes gulerødder og Baltasar klare opgaven til UG!

 

Baltasar tager ofte turen til naboen for at hygge med deres katte, han er meget social og elsker kontakt og nærvær med mennesker og andre dyr - så nu skulle det være, Baltasar skal have sig en kamerat, og denne gang skulle det ikke bare være en hvilken som helst kat (naboen har killinger, så kunne hente en gratis om det skulle være).