Hop til indhold

En stor dag i morgen!


Sandra

Recommended Posts

I morgen skal min lille skat stereliseres. Hun fylder 5 måneder på torsdag så hun er jo stadig et lille skravl.

 

Jeg skal aflevere hende 8.20 og hente igen efter kl. 15.00. Jeg har ingen planer men skal jeg tage mig nogle forholdsregler? Jeg fik at vide at hun ikke skal møde fastende fordi hun er så lille. Til hverdag får hun kun tørkost og evt vådmad men overvejer at købe lidt kylling så der er lidt ekstra lækkert :-)

 

Vil bare høre om jer kloge mennesker herinde har nogen gode råd. Er min første kat (vokset op med hanhunde) og er derfor lidt usikker når jeg så har fået mig en skøn lille pige. På forhånd tak!

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja alt er gået som det skal så det er dejligt. I hendes sundhedsattest har dyrlægen noteret at det er en rigtig fin lille kat så er da stolt. Hehe.

 

Er faktisk forbløffet over at hun allerede er så frisk. Selvfølgelig er hun træt men følger med i alt hvad vi laver og vil gerne drille os så alt er som det plejer. Hehe. Har givet hende lidt tørkost med kogt kylling og lidt vådmad ved siden af. Hun er generelt ikke den store spiser, og har heller spist så meget endnu men er overbevist om at det kommer senere.

 

Mange tak for de råd. Har ikke haft kat før så er rart at man kan benytte dette forum :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...