cqb Skrevet Juni 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2012 min kat tisser når jeg er i nærdheden på alt, hvorfor gør den det ? er der nogen der kan hjælpe mig ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Hvilket køn er din kat, og hvor gammel er den? Er den neutraliseret? Er det en inde- eller ude-kat? Har den adgang til bakke? Hvor tit renser du i givet fald bakken? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cqb Besvaret Juni 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Hvilket køn er din kat, og hvor gammel er den? Er den neutraliseret? Er det en inde- eller ude-kat? Har den adgang til bakke? Hvor tit renser du i givet fald bakken? det er en ude hun kat så de har ikke bakke og hun har aldrig gjort det før, men begyndte at pisse på alt når jeg er i nærheden for nyligt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Du svarede ikke på, hvor gammel den er, og heller ikke om den er steriliseret! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cqb Besvaret Juni 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Du svarede ikke på, hvor gammel den er, og heller ikke om den er steriliseret! den er steriliseret og et år gammel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Så ville jeg kontakte dyrlægen med det samme. Hun kan have f.eks. syster på urinvejene. Det er dog langt fra sikkert. Men tag kontakt til en dyrlæge. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cqb Besvaret Juni 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Så ville jeg kontakte dyrlægen med det samme. Hun kan have f.eks. syster på urinvejene. Det er dog langt fra sikkert. Men tag kontakt til en dyrlæge. det virker bare mærkligt at det kun er når jeg er der hun gør det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sandra Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Måske hun bare vil have din opmærksomhed, og det ved hun, at hun får hvis hun tisser mens du ser det. Negativ opmærksomhed er bedre end ingen opmærksomhed. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Måske hun bare vil have din opmærksomhed, og det ved hun, at hun får hvis hun tisser mens du ser det. Negativ opmærksomhed er bedre end ingen opmærksomhed. Det kunne også sagtens være en grund. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 det virker bare mærkligt at det kun er når jeg er der hun gør det Det er fordi, at hun prøver at fortælle dig noget. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cqb Besvaret Juni 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Det er fordi, at hun prøver at fortælle dig noget. det var også min tanke, måske er det fordi jeg ikke har været så meget hjemme på det sidste. at de er ensomme , jeg ved ikke om det bedste ville være at straffe eller ignorer hende når hun gør det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Ingen af delene vil hjælpe. Du er simpelthen nødt til at tage dig noget mere af hende, når du er hjemme. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cqb Besvaret Juni 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Ingen af delene vil hjælpe. Du er simpelthen nødt til at tage dig noget mere af hende, når du er hjemme. ja det må jeg prøve Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
AngelPlys Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Det at have et kæledyr er ligesom at have børn, man skal være forberedt på ikke at kunne tage ud hver weekend og man skal helst sove hjemme næsten hver nat og når man så er hjemme skal man give dem opmærksomhed. Og ligesom børn lærer dyr også hurtigt at skældud er bedre end ingen opmærksomhed, der er børn der laver ballade og larmer fordi de heller vil blive skældt ud end aldrig at blive set på. Og hvis man ikke er indstillet på de krav bliver man nød til at give sine katte væk. Det er ikke nogen kritik af dig, på ingen måde, det er ren information og almen bekymring for dine katte. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juni 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 Det at have et kæledyr er ligesom at have børn, man skal være forberedt på ikke at kunne tage ud hver weekend og man skal helst sove hjemme næsten hver nat og når man så er hjemme skal man give dem opmærksomhed. Og ligesom børn lærer dyr også hurtigt at skældud er bedre end ingen opmærksomhed, der er børn der laver ballade og larmer fordi de heller vil blive skældt ud end aldrig at blive set på.Og hvis man ikke er indstillet på de krav bliver man nød til at give sine katte væk. Det er ikke nogen kritik af dig, på ingen måde, det er ren information og almen bekymring for dine katte. Det kan bare ikke siges bedre. Jeg er 100% enig med dig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cqb Besvaret Juni 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 Det at have et kæledyr er ligesom at have børn, man skal være forberedt på ikke at kunne tage ud hver weekend og man skal helst sove hjemme næsten hver nat og når man så er hjemme skal man give dem opmærksomhed. Og ligesom børn lærer dyr også hurtigt at skældud er bedre end ingen opmærksomhed, der er børn der laver ballade og larmer fordi de heller vil blive skældt ud end aldrig at blive set på.Og hvis man ikke er indstillet på de krav bliver man nød til at give sine katte væk. Det er ikke nogen kritik af dig, på ingen måde, det er ren information og almen bekymring for dine katte. det er godt nok mere kompliceret og dyre og ha katte end jeg havde regnet med da jeg fik dem ,men sådan er det jo med mange ting her i livet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
AngelPlys Besvaret Juni 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 det er godt nok mere kompliceret og dyre og ha katte end jeg havde regnet med da jeg fik dem ,men sådan er det jo med mange ting her i livet Ja der er mange der bliver overrasket første gang de har kat, hvis de ikke har haft det før som barn og ikke kender nogen som har det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Missemor123 Besvaret Juni 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 Måske den ikke kan lide dig? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sandra Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Måske den ikke kan lide dig? Det var sgu ikke særlig pænt skrevet! Jeg så at du søger venner og det scorer man ikke mange venner på at skrive. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Missemor123 Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 det var IKKE led ment overhovedet )) Min hankat , Spindende Lars , kan heller ikke lide mig, vi passer bare ikke som pote i pote - han tisser også altdi når jeg er der.. "pisser på mig" hihi, lev med det <3 elsk din kat Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cqb Besvaret Juni 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Måske den ikke kan lide dig? hun kan godt li mig ,og hun har ikke pisset på noget i en uge nu.efter jeg har givet hende mere opmærksomhed, så tak for de mange gode svar Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
AngelPlys Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Man skal da ikke bare lade sin kat tisse alle vegne lige meget hvor meget man elsker sin kat? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juni 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2012 Man skal da ikke bare lade sin kat tisse alle vegne lige meget hvor meget man elsker sin kat? Du har helt ret. Selvfølgelig skal man ikke det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
AngelPlys Besvaret Juli 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2012 hun kan godt li mig ,og hun har ikke pisset på noget i en uge nu.efter jeg har givet hende mere opmærksomhed, så tak for de mange gode svar Det er jeg virkelig virkelig glad for at høre. Held og lykke med din dejlige kat, den fortjener al din opmærksomhed. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts