AngelPlys Skrevet Juni 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 Hej Allesammen. Jeg skal snart have min første kat, det er en lille blå sibirisk killing og jeg skal hente hende den 19. juli, hvilket jeg er overdrevet spændt på. Her er et lille billede så i kan se hende. Men eftersom jeg vil have hende som indekat, så bliver jeg nød til at have kattegræs. Men jeg er ikke kendt for at have "grønne fingre", tværtimod, så jeg har ingen indre sans som fortæller mig hvordan sådan én skal passes. Så alle jer kloge hoveder derude, vil i være så elskværdige at gøre mig lidt klogere. Tak på forhånd - AngelPlys. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Stil kattegræsset i vindueskarmen, så det kan få sol og vand det ofte (flere gange om ugen). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sandra Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Min lille skønhed gider ikke spise det. Hvad gør man så? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Min lille skønhed gider ikke spise det. Hvad gør man så? Ikke noget som helst. Katte er lige så forskellige som mennesker og kan lide forskellige ting. Du kan ikke tvinge din kat til at spise kattegræs, og den kan fint klare sig uden. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
AngelPlys Besvaret Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Tak for svaret så må jeg bare håbe at jeg ikke kommer til at overvande den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sandra Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Var nu heller ikke fordi jeg ville tvinge hende. Tænkte mere om hun bør have noget andet som erstatning for græsset Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TrineM Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Når jeg plukker græs til mine marsvin plejer jeg at stille posen helt åben på gulvet -så spiser begge katte af det over aftenen og får også meget ud af at dufte til det. Så det er også en mulighed, hvis du har adgang til at plukke frisk græs et sted. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
AngelPlys Besvaret Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Det lyder faktisk som en genial idé rigtig mange tak. Der er mange grønne områder rundt omkring hvor jeg kan finde frisk græs. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TrineM Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Velbekomme Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts