Hop til indhold

Kattepension/kattepasning af kat med sukkersyge


Mosha

Recommended Posts

Hej alle sammen

 

Min kat har desværre for nylig fået konstateret sukkersyge og skal nu have insulinindsprøjtninger 2 gange dagligt.

Tidligere når jeg har skullet på ferie har en god ven kommet og boet i min lejlighed sammen med katten. Men jeg synes ikke rigtig det er rimeligt at han skal påtage sig at give indsprøjtninger - det kan være grænseoverskridende for nogen.

 

Derfor vil jeg høre om der er nogen herinde, der har erfaringer med enten kattepension eller pasning i hjemmet hos et firma, der vil påtage sig en kat med sukkersyge.

Jeg har kigget på "Den rene bakke" (ved ikke om de vil have med sukkersygen at gøre) - men jeg ville blive glad for nogle anbefalinger andre steder fra end fra deres egen hjemmeside :) Jeg vil jo gerne være sikker på at det er et ordentligt sted - ellers bliver jeg hellere hjemme :)

Jeg bor i København.....

 

Tak for hjælpen!

Mosha

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan desværre ikke give dig nogle anbefalinger..

 

Men helt personligt, hvis det var min kat, vil jeg spørge min ven om han vil være med til at prøve det nogle gange og så hører om det var noget han vil kunne gøre 2gange dagligt i en pasningsperiode. Jeg vil i hvert fald have det langt bedre med at det var en jeg kendte som skulle have med katten at gøre

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...