Hop til indhold

Killing: fra ude til inde?


Tabby

Recommended Posts

Jeg har på fornemmelsen at hvis man får en killing der har været udenfor fra fødslen, så er det en dårlig ide at prøve at få den til at blive indekat? Jeg ved det faktisk ikke helt. Ved godt at det ikke er den bedste ide med voksne katte, men er killinger stadig unge nok til at den sagtens kan gå fra ude til indekat?

Jeg fik på et tidspunkt et killing, der var født udenfor og vokset op på en gård. Den kunne slet ikke trives i min lejlighed! Jeg regner med at det er fordi den har været ude killing?

Er det bedst at få en killing, der kun har været indenfor?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan sagtens lade sig gøre, men jeg vil bestemt ikke anbefale at få en gårdkat/killing som skal være indekat. De færreste af dem har fået bakketræning bl.a.

 

Jeg vil derimod anbefale dig en killing som lever under de samme forhold du kan tilbyde den. Og som er renlig.

Og så lige: det er bedre at få to killinger fra samme kuld samme køn, de har så meget glæde af hinanden og du har meget glæde af to.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...