Sandra Skrevet Maj 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 9, 2012 Jeg har en lille smuk ragdoll-pige på 13 uger og er selvfølgelig interesseret i at følge med i hendes vækst. Jeg har derfor søgt nettet rundt men kan ikke finde "normen" for en ideel killinge-vægt. Nogen der kam hjælpe? På forhånd tak! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Maj 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2012 som udgangspunkt siger man 100gram pr. uge på en killing, men meget gerne mere. Jeg vil sige en pige på 13uger skal veje min. 1,3kg. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sandra Besvaret Maj 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2012 Okay. Lige nu vejer hun 1.578. Er det okay eller skal der skrues lidt ned? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Maj 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2012 Okay. Lige nu vejer hun 1.578. Er det okay eller skal der skrues lidt ned? nej det er helt fint, som skrevet var det min. 1,3kg. Og det er meget forskelligt fra race til race. Så længe hun ikke er fed er vægten passende. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sandra Besvaret Maj 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2012 Okay. Tusind tak for hjælpen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts