Sandra Skrevet April 28, 2012 Rapporter Share Skrevet April 28, 2012 Vi har netop fået vores lille pige My og lige nu ligger hun i transportkassen og slapper efter køreturen. Turen hjem var meget lang for hende (ca en time hvor hun kaldte og kaldte) men nu har vi været hjemme ca 45 min. Da jeg kiggede til hende før, lå hun og sov, så hun kan da ikke være helt skræmt. Hehe Vi glæder os meget til at lære hende at kende, og jeg regner med at I nok skal se mere til mig herinde. Hehe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 28, 2012 Rapporter Share Besvaret April 28, 2012 tillykke med hende Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sandra Besvaret April 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2012 Er snart helt urolig for det lille kræ! Vi hentede hende i går omkring tolv og var hjemme omkring kl 13.45. Vi lod hende være i transportkassen, hvor hun stod et stykke tid, indtil hun begyndte at kalde. Så viste vi hende lige mad og toilet, men ellers gemte hun sig bare i hendes toilet (overdækket). Der pillede vi hende så ud fra omkring kl 19, og begyndte at kaste lidt mad hen til hende, eftersom hun ikke havde spist siden vi hentede hende. Da kl var ca 21 blev hun generelt mere modig, så vi tænkte at vi ville gå i seng, så hun selv kunne undersøge hvor hun var landet henne. For ca en time siden var jeg lige på toilettet, hvor jeg så ikke kunne finde hende. Kunne så konstatere, at hun er kravlet op under sofaen og bare sidder der. Hun kalder ikke eller noget. Hvis hun en sjælden gang siger noget, er det mere klagende men tror ikke hun sidder fast. Halen har da rykket sig et par gange. Har ondt af hende! Skal vi bare lade hende ligge oppe under sofaen eller hvad skal vi gøre? Det gør helt ondt i mit hjerte! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sandra Besvaret April 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2012 Vil lige tilføje at da jeg havde postet det forrige indlæg, kiggede jeg til hende igen, og så at hun er kommet ned fra sofaen, og nu bare sidder under den, mens hun kigger på mig. Kan altså konstatere at hun ikke sad fast men bare havde fundet et godt sted at gemme sig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 29, 2012 Rapporter Share Besvaret April 29, 2012 Du skal bare give hende tid. Hun skal nok komme frem når hun er mere sikker på sig selv. Bare sørg for at hun kan få vand i alle rum indtil hun føler sig mere sikker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts