Hop til indhold

2 katte, en hankat og en gravid hunkat!!


P.Niemi

Recommended Posts

Hej Alle i katte-eksperter..

 

Nu blev det min tur til at skulle bruge lidt hjælp.

Vi bor på landet med vores to dejlige katte, endnu dejligere er det da at hunkatten er med killinger, og endda meget tæt på :)(tror jeg nok;))

Problemet er hankatten, han opfører sig rigtig fint, og hun vasker ham endda fra tid til anden. Men jeg syntes jeg læste et sted at man ikke skulle lade en hankat komme tæt på killinger, da han så ville slå dem ihjel, passer det eller er det en gammel skrøne?

Derudover hvad så med nu, skal vi dele dem så de er i hver deres rum, indtil hun føder, eller kan vi godt lade dem være sammen indil killingerne kommer?

 

Jeg er simpelthen så meget i tvivl, jeg vil jo gerne gøre det bedste for dem begge:)

 

Det ville være skønt hvis i kunne komme med nogle input :)

 

Vh. Pernille, Henrik, Coco og Cuba :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis hankatten er fertil (ikke neutraliseret) vil jeg holde godt øje med ham når hun føder eller har født.

Mine fertile har intet gjort ved killingerne, men det kan altså godt forekomme at de slår dem ihjel så hunkatten kommer hurtigere i løb igen.

 

Mine kastrater herhjemme fungere som legeonkler når killinger når 5-6ugers alderen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...