Hop til indhold

Hjælp søges - vores kat har igen tisset et sted hun ik må


Recommended Posts

Hejsa :)

 

Vi har en 4 år gammel hunkat, som er noget af det kærligste. MEN ... hun har lige brugt vores helt nye klapvogn til 5000 kr, som kattebakke !:mad:

 

Førhen har hun haft tisset på en bademåtte, ødelagt to lædersofaer pga tis, tisset foran døren til vores søns værelse, skidt foran hoveddøren i vores gamle lejlighed.

De to sofaer var pga vores gamle kat var en han og hun åbenbart ik ville tisse hvor han havde gjort det i bakken (var dyrelægens teori). Men for 2 år siden løb han hjemmefra og vi flyttede, det var her hun så tissede foran døren til vores søns værelse, mens jeg ventede mig. Det fik vi heldigvis vendt hende af med, ved at lægge sølvpapir det hvor hun gjorde det.

 

Jeg er nået til et punkt hvor det er slut nu ! Hun har været inde altid, men fået lov til at være i haven hvis vi er der. Min kæreste vil ik af med hende og mener vi bare må lukke døren til vores søns værelse, men jeg tænker bare "Hvad blir det næste?!". Når vores søn kan gå vil han jo ind på sit værelse, og så nytter det ik at vi skal gå og lukke og åbne hele tiden. Min kæreste vil gå med til at vi finder et andet hjem til hende, gerne hvor hun kan være ude, da jeg tænker det vil hjælpe på det.

Hvad skal vi gøre ???

 

Mvh Camilla

Link til kommentar
Del på andre sites

Det har vi ik nej, for det er over 8 mdr siden hun sidst gjorde det et sted hun ik måtte. Og da hun gjorde det skiftede vi til nyt grus samtidig. Det vi bruger nu er fra maxi zoo og er rigtig godt.

Jeg skrifter også fra bakken dagligt, da hun er en meget renlig kat der foretrækker et rimelig rent toilet. Men har ik forsøgt med flere kattebakker

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil prøve med en bakke mere :)

 

Ellers kan jeg godt forstå at du/I er meget trætte af det. Jeg bliver selv tosset (når killinger ikke bruger bakken), jeg hader simpelthen bare at rende og tørre op hele tiden...

Sidst vi havde killinger havde vi hele 8bakker i stuen (adr) normalt har vi ingen i stuen, men det var nødvendigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Umiddelbart tænker jeg bare "Kan det virkelig være nødvendigt?". Og nu hvor hun allerede har tisset i varekurven under klapvognen kan hun jo lugte der er tis der, så jeg frygter hun vil gøre det igen, eller værre endnu, tisse i selve klapvognen :/ Har vasket med rodalon, men jeg kan stadig lugte det har været der. Øv.

 

Puha, det var sørme også mange kattebakker :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...