Gina2705 Skrevet Marts 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 21, 2012 Hej igen - jeg har prøvet at få svar på hvordan man poster videoer her, men uden svar, så nu prøver jeg at kopiere URL'en fra PhotoBucket, mon det virker? Nå, here goes - håber det virker og håber I får et lille fnis ud af det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Marts 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2012 Ja, reklamens magt er stor. Papir er ligeglad med, hvad for nogle bogstaver, der bliver trykt på det, og hvad for nogle ord, det danner. Men min kat havde da været fyr og flamme og det er endda UDEN de dråber. Han elsker at lege. Og det er på trods af, at han er udekat og får brugt energi hver evig eneste dag. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Eva Sophia Besvaret Marts 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2012 hahaha.... Kunne han være mere ligeglad. Ser næsten ud som om han tænker ”hvad laver du mor?” Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gina2705 Besvaret Marts 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2012 Ja, ikk'? Hihiii.... Må virkelig ha' fanget ham i ikke-lege humør, for han elsker normalt den mus - men i stedet fik jeg et sjovt klip ud af det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TrineM Besvaret Marts 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2012 GGGG sådan gør min også engang i mellem - man prøver og prøver og kræet er bare fløjtende ligeglad! Man skal dælme ikke bestemme om der skal leges nu! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts