martin_petersen Skrevet Februar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Hej alle sammen Først og fremmest skal alle brugerne have en tak for alle deres kommentarer herinde. Har fundet end masse spændende læsning her, og har brugt en masse af det i praksis. Som sagt er jeg rimelig ny herinde, og grunden til jeg melder min ankomst på denne måde, kommer her. Jeg har nemlig fået lavet mig noget fototapet med min dejlige lille hanmis på. Det er bare blevet så flot, og jeg er glad for det. (Fruen er nok mest glad hehe ) Men ville blot dele idéen med alle jer andre katteglade mennesker. tak for nu Mvh Martin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ubehage Besvaret Februar 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2012 Jeg vil hellere se et billede af dit tapet Men tak for linket. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TrineM Besvaret Februar 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2012 Jeg vil hellere se et billede af dit tapet Men tak for linket. What Ubehage said ;)Og velkommen til. Synes også her er meget brugbart! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts