Hop til indhold

Kan man lufte sin kat i gården?


Caro

Recommended Posts

Hej Allesammen jeg er ny bruger her da jeg lige har fået en lille sød hun ungkat på 8 måneder, i min 3 værelses lejlighed. Hun har nu været her knap 3 uger og er faldet godt til synes jeg. Hun opfører sig som en helt normal kat gør og virker som om hun trives. Men, jeg holder os meget af at katte kan komme ud og få brugt noget energi, hun vil lege rigtig meget og jeg kan aldrig lege hende træt. Jeg ved godt hun også leger mere som ung, men ville gerne høre jer allesammen om hvad jeres tanker er om at lukke den ned af køkkentrappen og ud i gården. Min nuværende løsning er at købe sjovere legetøj til hende, men går og tænker på om det i stedet ville kunne fungere, at lukke hende lidt ud i gården.

 

For at undgå problemer med naboer og sovene baby'er i gården tænkte jeg om man måske ku gå med hende ned og være derude et kvarter eller tyve minutter og derefter tage hende ind igen? på den måde ville jeg også kunne holde hende inde hvis nogen spiser middag i gården eller en baby sover derude.

 

Grunden til jeg oprindeligt fik idéen, var at da min kæreste var dreng lukkede de deres kat ud i gården og det fungerede fint.

 

Hvad er jeres tanker om en sådan løsning? på forhånd tak :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er glad for i synes det er en god ide :) og tak for svarene. Dog har jeg lige fundet ud af at ifølge ''Gårdlavet'' må man ikke have dyr i gården, så jeg kan måske få ændret reglen. Eller tage hende derned alligevel og regne med folk ikke går så meget op i det.

 

Nu er regler jo ikke lavet, for at man skal skide på dem, og gøre som det passer en. Der er altid en grund til, at en regel er blevet indført. Som du selv skriver, så kan du prøve at få ændret reglen, men decideret at skide på forbudet kan medføre, at du bliver smidt ud af din bolig af boligselskabet. Det eneste der skal til, det er et billede af dig og din kat i gården.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er regler jo ikke lavet, for at man skal skide på dem, og gøre som det passer en. Der er altid en grund til, at en regel er blevet indført. Som du selv skriver, så kan du prøve at få ændret reglen, men decideret at skide på forbudet kan medføre, at du bliver smidt ud af din bolig af boligselskabet. Det eneste der skal til, det er et billede af dig og din kat i gården.

 

Jeg bliver nok ikk smidt ud da jeg ejer lejligheden :) men narj man skal selvfølgelig ikke være ligeglad med regler, men noglegange kan man os lidt drukne i dem ikk? hvis jeg skal være helt ærlig er jeg lidt ligeglad med reglen, men går mere op i konsekvenserne, som for eksempel uvenskab med naboerne, og det er jo rigtig ufedt. Så den cwoboystil med at håbe ingen blir sure, er nok ikk liiige på tegnebordet :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...