Hop til indhold

Hvor finder man en "kattesittter" ?


Rannva

Recommended Posts

ville høre om nogen af jer ved om nogle hjemmesider evt andet hvor man kan søge efter en kattesitter :o Skal evt besøge min familie i 10-14 dage i påsken, men har lige to katte herhjemme <3 . Kan selvfølgelig finde en kattepension, men tror ikke det er optimalt for den ene kat, som trives best i vante omgivelser, og som hurtigt holder op med at spise. Håber nogen af jer har nogle ideer til hvor man evt kan finde en person, som man kan betale lidt for at fodre, tømme kattebakke og hygge lidt med dem. Og hvad skal man ca give for dette pr dag?

Link til kommentar
Del på andre sites

Er der et bestemt sted herinde man kan søge? er rimelig ny herinde :confused:

 

mine veninder tager også hjem i påsken og den ene der har familien her i Sønderjylland har ikke overskuet aktuelt grundet sygdom, så vil ikke spørge hende. en kollega har tilbudt sig med synes det er lang tid at få hende til at passe kat, når hun ikke er et dyremennenske, men hun har passet dem tidligere i weekender og det er gået super godt ;)og hendes søn synes de er så søde <3 . Men da jeg skal være væk i 10-14 dage tænkte jeg at hun evt kunne passe dem halvdelen af tiden og så evt finde en at passe dem den anden halvdel, vil jo ikke helt drive "rovdrift" på hende.

Link til kommentar
Del på andre sites

Mic90: jeg vil meget gerne undgå katte-pensioner, og heller have en at passe dem hjemme :P den ene af mine katte har tidligere holdt op med at spise når jeg ikke er hjemme -det da jeg kun havde en kat- og jeg tænker at det måske er mere hensigtsmæssigt at de er hjemme mens jeg er væk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...