piadue Skrevet Januar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Jeg kunne godt tænke mig at få en avlskat og få et enkelt kuld katte, ikke fordi jeg tror jeg skal tjene på avl,men er nu kommet i den alder hvor min nuværende hobby er lidt bøvlet for kroppen ( heste ).Er meget lun på bengaler,bobtail, ocicat, Er der nogen som har gode råd om opstart og hvad man skal holde sig fra, som sagt ikke pga. at jeg tror man kan tjene penge på avl, der har jeg haft heste i for mange år til at tro på , men lidt udstilling i ny og næ kunne være morsomt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2012 Først vil jeg anbefale dig at møde op på nogle udstillinger uden at og så snakke med opdrættere inden for de racer du synes om. Du skal også melde dig ind i en katteklub. Og derefter skal du vælge og ansøge om et stamnavn. Katten kan du finde i mellemtiden, derudover skal du sætte dig ind i standarden på den valgte race - det gøres oftes på udstillinger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts