Hop til indhold

Hej alle skønne katteelskere :D


akbo

Recommended Posts

Jeg er den heldige ejer af to fantastiske katte ;)

Min hunkat på 6 år hedder Smelly (Jeg kan simpelthen ikke huske hvorfor) Hun er en british shorthair blanding, og har en sjov passion for papkasser. Hun kan nogengange godt være lidt opmærksomhedskrævende, og hvis man ikke lige har tid til at kæle hende (Kunne evt. være når man har travlt med at sove) så får man lige en klo hovedet. Jeg har en idé om at hun kun elsker mig fordi jeg giver hende mad, men det forhindre mig ikke i at elske hende, haha :o

2qxrpcx.jpg

 

Min hankat på 3 år hedder Olly. Han er en selkirk rex med stamtavle. I modsætning til Smelly er han ikke sådan en der træder på ens ansigt om natten fordi han mangler opmærksomhed. Han er vildt kærlig, og elsker opmærksomhed selvom han godt kan være lidt forsigtige omkring fremmede. Han er en rigtig drømmekat, og vil helst ligge og varme ens fødder om natten.

8ydlx4.jpg

 

De er begge neutraliseret, og indekatte. Når lejligheden bliver for kedelig kan de dog godt lide at komme ud i snor. Jeg tør ikke lade dem være ude uden, for jeg bor lige i centrum af Odense.

Så kender i mine guldklumper ^^

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...