Hop til indhold

Katten vil tilbage? :(


tinaboo

Recommended Posts

Hej (:

 

Jeg har før skrevet her ind om en fremmed vild kat.. Meen, jeg har fundet ud af, at den slet ikke er vild, men en rigtig kælepot! Han er dog lidt bange på en måde (: men jo mere tid jeg har med ham, jo bedre bliver det. Jeg har fundet ud af, at katten kommer fra en gård, hvor der nok er 5-10 katte, de går hovedsaglig i stalden og udenfor og de kommer aldrig indenfor, de får heller ikke mad eller noget. Min far kender ham der ejer gården. Og han siger vi gerne må få katten. Meen! Når vi lukker katten ud, så går der en halv time også er katten væk, så jeg vil tro den er smuttet tilbage til gården. Katten kommer ind og det hele, den får mad og vand osv. Den ligger oppe i sofaen ved mig og spinder. Jeg vil ikke mene at den mangler noget? Vi vil gerne have katten kastreret og øre mærket. Vi synes det er træls, hvis den hele tiden vil tilbage til gården, for pludselige kan det jo være den ikke kommer igen. Det jo lidt spild af penge af smide efter den, hvis den bliver væk. jeg vil også mene at det er synd for katten, at holde den inde hele tiden, for den har sikkert hele sit liv været ude kat.

 

Er der nogen der har nogle gode fif og råd til hvordan vi holder katte hjemme (:? For det er jo lidt svært at bestemme over en kat :P!

 

Hilsen en fortvivlet katte ejer :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...