Hop til indhold

Plads til indekat?


Cecilie89

Recommended Posts

Vi bor i en 57 km2 lejlighed og har en indekat. Hun trives fint, og vi får en ekstra kat enten i dag eller i morgen. Så længe der er plads til at mad og vandskåle kan, hvis det bliver nødvendigt, stå i hver deres hjørne, og der er plads til kattemijø og masse af leg og aktivitet :)

Jeg så et program forleden omkring dyreadfærd, og der var nogen der havde kat og ikke ville have dem i soveværelset. Da soveværelset er det sted i huset der dufter allermest af dig, så vil den automatisk søge derind og afgive dens duft. >Derfor kan du komme ud for at den vil stå og miave en hel nat ude foran døren.

Jeg vil helt klart anbefale dig at lade katten komme i soveværelset, og evt arrangere en kurv eller lign højt oppe og ved en radiator hvis den ikke må komme i sengen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay, det lyder jo godt at vi har plads nok. :)

 

Rag-Duchesse: grunden til at jeg ikke oensker kat i sovevaerelset er, at der er allergi overfor pelsdyr baade i min familie og i min kaerestes, og jeg oensker ikke at risikere noget der kan fremprovokere noget. Eet er at anskaffe sig en kat, noget andet er at vaere noedsaget til at gaa af med den igen. :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...