Hop til indhold

Fræseren Toast


Sjaask

Recommended Posts

Ih du milde. Toast har fået prut-mave så det vil noget!

 

Han har i et par dage haft dårlig mave hvor jeg så har forsøgt at få ham til at spise overkogt kylling og ris, han er dog ikke glad for det og vælger så bare at undgå maden.

I løbet af aftenen her er det så blevet så slemt at han går rundt og prutter, og det er for fulde gardiner.

Når prutterne går igang er det som om han går amok, han fræser rundt som var det den vilde omgang brændstof, og selvom det ser noget så komisk ud er jeg bange for at der må være noget meget galt med hans mave.

 

Har i nogen erfaring med sådan en oplevelse? Eller evt. et råd til hvad jeg kan gøre?.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jamen det gør der skam. Og jeg tror nærmest jeg vil beskrive det som en spurten fremfor en flytning. Han spurter imens det kommer ud, så det bliver kastet rundt alle steder. Det er dog kun små tynde klatter der kommer ud, men ud kommer det. Jeg ringede til dyrlægen som sagde at jeg havde givet ham for meget vådkost og at han bare skulle løbe det af. Men jeg kan bestemt ikke lide måde han løber på, det er som om han virkelig er angst overfor om der er nogen bag ham ;(

 

Bør jeg overkæle ham i de stille perioder? Eller lade som ingenting? For at forhindre ham i at udvikle noget stress.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...