Hop til indhold

Ny, med ny killing


shaki

Recommended Posts

jeg har lige erhvervet mig en lille main coon han killing på 12 uger, problemet er han havde lopper og orm da jeg fik den hjem, og fik efterfølgende at vide den næsten udelukkende har levet af tun:confused: den har mistes en del pels og gnubber sig- har haft ham hos dyrlæge, så har fået ormekur og selvfølgelig loppekur ( har selv givet ham efter hjemkomsten) Jeg gir ham baby mad fra royal canin, blandet med killinge tørkost, ( en rigtig ædedolk ) jeg syntes så bare han bliver ved med at hive i pelsen.......? nogen der har oplevet noget tilsvarende ? skal dog lige siges- dyrlægen syntes det var en meget meget fin mis :rolleyes:

Link til kommentar
Del på andre sites

Orh tillykke! Jeg fik også en ægte maine coon igår, godt nok på 15 måneder :D Men giv det lidt tid. De lopper kan sgu være noget værre noget! så han har sikkert stadig sår og sådan noget, der klør. Hende jeg købte min af, gav mig også en maaaasse gode råd om hvad man skulle give dem for at de fik en flot pels, så det at han har levet af tun kan sagtens gøre at hans pels bliver underlig. Men mens han er killing er det nok bedst at give ham det han får nu. (:

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak, nej der er ikke stambog på den , men på Mor og far, den er heldigvis ikke bræget,derimod fræk som en slagterhund:eek:

 

Okay, tak, skulle bare lige være sikker :) Til en anden god gang er det bedre at købe en med stamtavle. Og de koster ikke alverden. Så havde du heller ikke behøvet dit første dyrlæge besøg.

 

Held og lykke med ham

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...