Hop til indhold

Hej fra os


Rosa565

Recommended Posts

Hej, jeg hedder Louise og er 16 år gammel, jeg har oprettet en bruger for hele familien herinde :)

For nogle uger siden kom en ven og ringede på døren hos min far og Papmor med en lille 5 uger gammel killing. En vildkat havde forladt sine unger under hendes terrasse og denne unge var den eneste overlevende - de har så flasket den op, men den spiser selv nu og er vist lige blevet 9 uger :) Vi er faktisk ikke sikker på om det er en dreng eller pige endnu, men det kan vi måske få hjælp til herindefra :)

 

Vi har i forvejen hund, hamster og jeg selv har et lille opdræt af kaniner - Jeg har erfaret fra kaninverdenen, at man lærer utrolig meget af et forum som dette :) Så jeg og vi glæder os utrolig meget til at kunne stille spørgsmål og lære nyt :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej og velkommn til :)

 

Har du spørgsmål eller ønsker du hjælp til sådan en lille killing, er du mere end velkommen til at skrive, både oprette tråde men også privat.

Da en killing, som mister sin mor i en så tidlig alder, kan få adfærdsproblemer, de skal ifølge loven være 12 uger gamle inden de forlader deres mor.

 

Henriette

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...