Hop til indhold

Kat nummer 2!


Sjaask

Recommended Posts

I dag gik det lynhurtigt, og Toast fik sig pludselig en permanent legekammerat!. (Juhuu)

 

Det skal på forhånd lige siges at jeg ikke har mulighed for at aflukke nogle af mine rum, da min hybel kun har 2 døre, hvoraf den ene er gennemgang fra værelse til køkken, og den anden er fra køkken til toilet. Skulle en lukning finde sted, ville toilettet være aflukket for den ene, og madstedet for den anden.

 

Jeg har læst mig til diverse guides om hvordan man introducerer to katte for hinanden, og i startet gik det udemærket. Imens jeg stod og snakkede med den tidligere ejer af kat nr. 2. var kat nummer 2. lynhurtigt feset ind til Toast og der stod de så og kiggede på hinanden.

 

Efter at den tidligere ejer var taget hjem fandt jeg kat nummer to i Toasts seng (eller rettere, en papkasse Toast bruger om natten til at sove i, når han ikke sover i sofaen), og toast stod godt 2 meter derfra og kiggede nysgerrigt på hende. Problemet er så, at hver gang kan kommer for tæt på hende, brummer hun - og hvæser af og til kort-.

 

Jeg har læst at man skal kæle for kat nummer 1. hvis han hvæser af kat nummer 2. , hvilket kan ikke gør, han viser kun nygerrighed. Vil det så sige at jeg skal kæle for kat nummer 2, når nu det er hende der hvæser af ham?. Eller skal jeg bare lade dem være.

 

Jeg må hellere lige tilføje at jeg forsøgte at kæle med hende efter at have kælet med ham, uden at hun gjorde oprør overhovedet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hun virker meget glad for mig, og jeg fik hende endda til at spise af min hånd, så jeg tror ikke det bliver noget problem på dén front. Hun hvæser dog stadig af ham når han kommer for tæt på, men indtil videre har der ikke været nogle dask. Nu vil jeg tage i skole, og håbe på at de begge er i live når jeg kommer hjem ;D

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...