Hop til indhold

Huskatpå 8 år / Killinger


pjonassen

Recommended Posts

Hej.

 

Jeg har en almindelig huskat. Hendes familie har været i min familie i en del generationer. Hun er den sidste af hendes gren som vi kender til.

 

Hun har hele tiden kun fået p-piller da det hele tiden har været meningen at jeg ville lade hende få killinger for at bevare hendes familie i min.

 

Hun er nu 8 år og som sagt altid fået p-piller. Vil jeg løbe nogen risiko (for hende) ved at stoppe p-pillerne og lade naturen gå sin gang. Jeg har hørt noget om at der kan være problemer med fødselskanalen når hun har været på p-piller i så mange år.

 

Skulle jeg beslutte mig for at så er det nu det skal være. Hvornår skal hun så begynde på p-piller igen så jeg ikke ender med 2 kuld lige efter hinanden?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ville også synes det er synd for hende hvis hun aldrig har haft killinger før. Hun vil sikkert ikke engang vide hvad hun skal stille op med dem hvis de kommer ud uden problemer...

Ud over det, så er der en kat på ca 9 i min familie der fik en bebs også selvom hun var på p-piller og der ikke har været nogen problemer i mange år. Men hun havde haft 2 eller 3 kuld da hun var yngre, så hun havde ikke de store problemer. Hun blev dog hurtigt træt af spillopmageren, så "gamle" kattedamer kan altså også blive hurtigere træt af sit yngel end end ung dame.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...