Hop til indhold

Toast på flugt


Sjaask

Recommended Posts

Min killing, Toast.. Er efterhånden faldet ret godt til, han spæner rundt som den energifyldte kat han nu er, og går endda af og til amok i timevis på sin egen skygge.

 

Jeg har dog lagt mærke til, at han af en eller anden grund altid flygter fra mig når jeg kommer gående forbi ham. Hvis jeg blokerer hans vej og sætter mig til at pjatte-snakke til ham med udstrakt hånd kan han finde på at spæne direkte forbi mig så godt han nu kan.

 

Jeg tror bestemt ikke at det er fordi han er bange for mig, for når jeg sidder på min stol kravler han selv op på mig for at blive nusset, og når maden er på vej, løber han gladeligt slalom imellem mine ben imens han spinder.

 

Har i nogle ideer til hvad årsagen til flugten kan være?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hahah :D

 

Jeg overvejede kort om det kunne være fordi han ikke havde nok legetøj der faktisk fik ham til at løbe rundt, de stykker legetøj han havde før var enten mus på fjeder, eller drillepinde, og de får ham jo egentlig bare til at blive på stedet og fokusere dér. Så jeg lavede lynhurtigt en sølvpapirskugle og han har ikke gjort det siden. Nu tonser han istedet rundt efter kuglen og dribler som en fodboldstjerne ;D.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...