Hop til indhold

hvad sker der hvis jeg tager min kat med hjem til mors kat i ny og næ?


nova_2010

Recommended Posts

Kære alle.

 

Jeg har en kat som nu er 16måneder. Hun er meget glad for mennesker og meget tilpasningsvillig. Her kan blandt andet nævnes, at hun elsker at køre i bil, ikke stresses over at blive flyttet fra lejlighed til lejlighed når hun er med hjemme på weekend hos mor osv.

 

Her kommer min bekymring og tilknyttede spørgsmål så:

 

Min mor vil nu anskaffe sig en kat. Bør jeg være bekymret for at jeg ikke længere kan tage min kat med hjem på weekend, når hun nu har en kat i huset? Min kat har aldrig været sammen med andre katte (siden hun blev skildt fra moren og hendes søskende). Hvad er det mest sandsynlige der vil ske hvis jeg tager hende med? scenariet er at det vil være en weekend i måneden ca., i hele julen og ca. 2 måneder i sommerferien mange år frem i tiden. HVIS de kan enes, vil de så hyle når de bliver skildt når jeg tager hjem igen?

 

Jeg håber meget at i kan svare mig, da dette bekymrer mig meget..

Link til kommentar
Del på andre sites

Først vil jeg sige mange tak for jeres svar :) det er rart at der altid er noget der kan hjælpe.

Jeg ved alle vil sige deres kat er den mest fantastiske på jorden, men min kan ER virkelig meget omstillingsparat og meget meget tolerant.. derfor håber jeg på at jeg måske kan være den ene ud af gud ved hvor mange gange det ikke fungerer... :S Jeg er ikke bekymret for at min kat ikke ville kunne acceptere den nye situation - så det kommer an på den ny... :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...