Annette N Skrevet September 4, 2011 Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 Jeg har lige netop oprettet mig som bruger på dette fantastiske Katteforum, som jeg er sikker på jeg vil få meget glæde af. Jeg har 2 skønne Hellig Birma misser på 6 og 2 år som lige netop ved hvordan de skal tackle deres "slaver" og det lykkedes som regel næsten hver gang, men det kender i sikkert alt til . Forøvrigt go' ide med præsentationen. Mange missekrammer fra Annette Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 hej og velkommen til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Annette N Besvaret September 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 Tak skal du ha' Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret September 6, 2011 Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 Velkommen Smid endelig nogle billeder op af dine katte, jeg eeelsker simpelthen bare Hellige Birmaer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Annette N Besvaret September 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2011 Her er de så :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts