Hop til indhold

Lege kammerat til Preben


Smørblomst

Recommended Posts

Hejsa!

 

Jeg er pt. igang med at overtale manden i huset til at Preben skal have en legekammerat. Preben er en værre ballademager (så sent som idag har han smadret en potteplante og re-dekoreret hans kattehjørne). Han er lige pt. ca. 14 uger gammel og 100% indekat. Han er en rigtig kælerøv, er altid o sofaen sammen med os, og hyler når vi går i seng (Han har ikke adgang til soveværelset).

Vi er begge studerende men er dog i skole på lidt forskudte tidspunkter, så han er vel max alene hjemme 6 timer om dagen. Men alligevel kunne jeg godt bruge nogle argumenter til overtalelsen - help me!!

 

Derudover - hvad er bedst at sætte sammen, af køn altså? Og skulle en af jer kende en kat i Århus-området der ville være et godt bud, så sig endelig til :)

 

IMG_0080.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Drenge leger brydekampe og piger leger fangelege :)

 

Hvis du er har mod på at vente til uge 43, med en killing, har jeg to lækre drenge, der søger nyt hjem...

De koster så godt 1500kr. men de har fået 2x ormekur, 2x vaccine, neutraliseret, øremærket + registering, madpakke, legetøj, sundhedsbog, leveres på din adresse, og kontrakt. Fuldt ud indekatte :)

 

Undskyld salgsannoncen :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...